söndag 13 juni 2010

Etapp 1 avklarad.
Nu är det bara resten kvar. Hur jag ska orka det är för mig en gåta. Just nu är jag sjukt trött. Första dagen jag ska upp och jobba när jag har varit ledig ett tag är jag alltid sjukt trött, för då ligger jag vaken natten innan och kan inte sova. Likadant denna gång. Så det är inte så konstigt att jag är trött. Har förvisso sovit 1,5 h nu men det hjälpte föga. Tur att kvällspasset brukar gå fort!

Kommande vecka verkar det hända lite roliga saker.

Måndag: Inget speciellt, jag ska mest ta det lugnt. Sova ut och så.
Tisdag: Parkhäng med tjejerna i stan för att fira att jag fyllt år. Kanske lite grill, kanske lite vin, kanske lite kubb och bara ha mys. (Fint väder önskas! Hör du det solen? Okej, jag ska inte vara girig. Men åtminstone uppehåll och relativt behaglig temperatur vore önskvärt.)
Onsdag: Grillkväll hos en arbetskamrat. :)
Torsdag: Lunchdejt och trevligt umgänge med K på stan. Därefter ska jag och Jonas hem till svärpäronen och fira deras födelsedagar. Har hört ryktas om 7 sorters kakor!
Fredag: Inga planer ännu.
Lördag: Börjar jobba på sommarschemat.
Söndag: Jobba.

Det lär inte bli några fritidsproblem nästa vecka iallafall. Ska försöka komma ihåg att ringa och fixa tid för slingning också någon dag till veckan.
Men nu ska jag bara hänga i soffan och sega mig fram tills det är dags att åka tillbaka till jobbet och etapp nr 2.

1 kommentarer:

Malla sa...

jag har också helt fullbokad vecka! (hmm, tror jag. jo, det har jag)