söndag 20 juni 2010

Då var Bröllopet med stor B avklarat. Vad tyckte ni om klänningen och hela kånkarongen?
Jag tyckte att klänningen var alltför för enkel och tråkig vid första anblicken, men när jag tittat på den en stund så växte den i mina ögon och blev faktiskt riktigt jäkla snygg. Det finaste var släpet och det breda skärpet i midjan. Brudbuketten var också helt otroligt fin tycker jag! Jättejättefin. Jag vill också ha en sån fin, vit bukett när (OM) jag gifter mig.

Förövrigt tyckte jag nog att Prinsessan herself såg aningen stram ut i sitt bakåtkammade hår, hon kunde gott haft några lockar som hängde ner lite. Dock var hon mycket vacker och hon såg väldigt lycklig ut, ja, det gjorde de ju båda två förstås. Och det var ju ändå det viktigaste.

Undrar om man själv någonsin kommer att bli gift?


Bilden är lånad av Aftonbladet.

2 kommentarer:

Marie sa...

Tyckte också att hon kunde haft lite lockar som hängde ner, men för övrigt var hon fin :-)

Ja det är inte ofta jag är så nöjd med mina klädinköp. Så nu dröjer det nog innan jag hittar nåt lika bra igen *s*

Kerstin sa...

Du, vi är med i tidningen idag...min granne som berättade. Har inte sett än. GAAAH. Hur mår du??????????? Skickar en stor kram, slit inte ut dig lilla vän... :( Kramkramkram.