fredag 4 juni 2010

Om ni undrar vad jag har gjort idag kan jag meddela att jag har legat utslagen på gräsmattan i typ två timmar och förstrött bläddrat i en tidning och njutit av värmen från solen. Efter att jag legat där en stund kom Jonas med Fattiga Riddare. Life is great!

Nu är jag precis hemkommen. Ska göra mig redo för ett kvällspass på jobbet men tänkte bara skriva ett snabbt inlägg först. Villintevillintevillinte jobba! Fy fan. Det är hemskt att åka och jobba kväll när det är så fint väder.


Det där är försent för min del. Nästa år kanske?

Kocken.

Riddare.

Pollentäckta glasögon.

1 kommentarer:

K sa...

Nä nä..nästa år är vi TJOCKA om magen både du och jag (fast du får gärna ha en f.d. gravidmage...det är roligare om du redan fått din lille/lilla). <3 Själv satsar jag på preggomage nästa sommar höhö. :D ;) Kram kram kram!