onsdag 20 april 2011

Godmorgon! Träningsvärk all over är statusen för tillfället. Men det hade jag räknat med. Vaknade redan klockan 09.00 idag. Kanske kände på mig att det skulle vara fint väder idag? Det är så otroligt skönt att äntligen våren och ljuset är här. Jag blir piggare.
Har inga planer för dagen direkt, men tänkte måla lite nu på morgonen och sen ska jag nog ta tag i balkongen trots att vi inte har några nya utemöbler ännu. Städa där kan man ju göra ändå. Skönt om det blir gjort.

Eventuellt blir det en promenad senare om J är sugen. Annars ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig inför de tre kommande arbetsdagarna. Jag har fortfarande ont i halsen efter gårdagens löptur så jag hoppas det inte utvecklas till en förkylning.

Hoppas ni får en härlig dag i vårsolen!

0 kommentarer: