söndag 24 april 2011

Solen skiner idag också. Humöret är dock inte på topp hos mig. Jag är irriterad på allt. Och jag och J har olika åsikt om precis allting idag tror jag. Vi diskuterar framtida skrivbord, förvaring osv. Delade åsikter om saken. Ena stunden känner jag mig riktigt sur för att i nästa stund hålla på att börja grina av uppgivenhet.

Undrar om min lättstötthet kan bero på Pergon? Tror säkert att det har någon slags inverkan på mitt humör. Jävla hormoner. Hoppas bara att de gör vad de ska den här gången. Ikväll är det dags för tablett numero tres att intagas.

Nu ska vi strax åka och plocka upp mormor och sedan bege oss hem till mamma för att äta lite påskmat.

2 kommentarer:

Jane sa...

Haha.. känner igen det där. Lär vara hormonerna som spökar. :) Hoppas att kvällen blir bättre! Kramar

Marie sa...

Tror det är nåt i luften idag för jag har varit irriterad på allt och inget hela dan.

Hoppas ni kan mötas på halva vägen till slut i alla fall och hoppas maten smakade bra :-)