fredag 15 april 2011

Nu har jag varit iväg på Zumba! Kul var det. Och det verkar som att de kommer att ha det både på tisdagar och fredagar i fortsättningen! Bra, för kan man inte den ena dagen så kan man förhoppningsvis den andra. Jag tycker det var bra att det var så tidigt som klockan 16.00 också för då känns det inte som att hela kvällen försvinner, men tiderna kommer säkert bli ändrade i framtiden. Mycket folk var det där iallafall.

Nu har jag duschat och glidit i myskläderna. Middagen står i ugnen. Det blir fylld kycklingfilé med vitlöksdoftande potatis och en sås på Creme Bonjour - soltorkad tomat, creme fraiche och kanske basilika? Det vill säga det som kycklingen är fylld med. Vi får väl se om det blir gott eller inte.

Jag har spikat upp den lilla spegeln som jag köpte på loppisen förra helgen och målade vit. Den fick flytta in i sovrummet. Även den vackra tavlan kom upp på väggen i vardagsrummet.


1 kommentarer:

Marie sa...

Kul att de börjat med zumba här i Grums så du kan gå på det :-)

Fin fina grejer har du också, och det har jag nog sagt förut tror jag *s*

Det kommer nog gå bra på den nya avdelningen men jag förstår att det känns lite vemodigt att byta arbetsplats.

trevlig helg och kram :-)