måndag 11 april 2011

Jag hade tänkt göra massor idag när jag kom hem från jobbet. Oj, vad mycket jag hade tänkt göra. Bland annat tvätta, plocka bort vinterkläderna, städa lite i sovrummet, plocka ur diskmaskinen, måla slut på grundfärgen osv.

Och vad gjorde jag? Satte mig på balkongen i solen i en halvtimme. Där däckade jag och snarkade efter två minuter ungefär. Vaknade igen efter en halvtimme och tänkte att det är bättre att gå och lägga sig på soffan en stund. Så det gjorde jag såklart. Vilket resulterade i att jag sov i två timmar. Märks det att jag är TRÖTT? Det är oerhört mycket på jobbet nu alltså. Man är helt slut när man kommer därifrån.

Nu har jag iallafall stekt lite potatis till middagen, duschat, plockat ur diskmaskinen och slängt i en tvätt. Något mer blir det inte idag. Jag har ankrat i soffan och här lär jag bli kvar tills det är dags att lägga sig. Väntar på telefonsamtal från min käre J nu. Saknar honom!

0 kommentarer: