söndag 17 april 2011

För en gångs skull känns det som jag fått någonting gjort innan ett kvällspass på jobbet. För det mesta blir det bara att man sitter och väntar på att man ska få gå iväg. Man blir låst på något vis när man vet att man ska jobba senare. Men idag har jag varit ganska duktig. Jag har hunnit med att duscha, diska, ladda och sätta igång en diskmaskin, dammsuga, bädda, vattna blommor och fixa lunch och lite annat. Vardagsgrejer som gemene man kanske gör varje dag, men som jag gör när ork och energi finnes. Det är jättefint väder ute idag. Typiskt när man ska iväg och jobba kväll.

Imorgon jobbar jag till klockan 14.00, sen ska jag bjuda Robert (och J) på middag på kvällen. Är ledig tisdag och onsdag sen. Skönt! Har en känsla av att jag kommer att behöva smälta alla intryck från nya arbetsplatsen samt försöka sortera och organisera lite i hjärnan.

1 kommentarer:

Sophia sa...

Härligt att du snart kan börja med pregotimen igen :)

Undrade över prolaktinet eftersom jag har en teori om hur min kropp fungerar, men inga läkare lyssnar på mig. Vet inte om du minns att vi pratat om detta innan för ett bra tag sen och att jag fick ta prover för det då?
Iallafall visade dem inget förhöjt värde, men det är så att jag har mjölk 2 veckor i månaden, den veckan jag har mens och veckan efter. Tog dock proverna en vecka då jag inte hade mjölk. Kan det vara så att mitt värde bara är förhöjt vissa veckor (antar att alla hormoner rör runt i kroppen när man har mens)?
Såklart är du ingen läkare, men tänkte bara fråga om råd..

Ha en underbar dag i det fina vädret, kram kram