tisdag 12 april 2011

Har äntligen bänkat mig i soffan. Jobbade till 16.00 idag, sen har jag målat i över 2 h sen jag kom hem. Det känns i ryggen. Men nu är iallafall bordet grundmålat x 2. Tror att det får vara bra så. Sen är det dags att ta fram den "riktiga" färgen istället.

Jag börjar ogilla det där bordet väldigt mycket. Just nu är det bara jobbigt med allt målande och det är bara till besvär där det står och tar upp halva vardagsrummet så man inte kan röra sig härinne. Desto mer sugen är jag såklart på att få det klart så vi kan flytta ut det till köket där det hör hemma.

Förövrigt är ni rätt tråkiga för tillfället. Inga kommentarer alls knappt så långt ögat kan nå, trots megabra uppdatering från min sida. Då blir jag också tråkig och tappar inspirationen. Så bli inte förvånade om jag inte skriver så mycket här.

4 kommentarer:

Marie sa...

Hoppas det där bordet är färdigmålat snart då :-)

Du fattas mig sa...

Men du har ju bekräftelsen att vi finns. Se bara 70st som varit inne idag!!! Det är ju motivering eller?! //retstickan-dufattasmignu

Du fattas mig sa...

Du! Det är så sant som det är sagt! Varför är livet långt hårt och orättvist (och våra föräldrar kommer att dö)?
Ska vi krypa ner under en sten och komma fram igen i juni?

Marie sa...

Jag är alltid lat jag *s*

Bordet kommer nog bli klart fortare än du tror :-)