onsdag 13 april 2011

För att tänka på något roligare har jag kollat på senaste avsnittet av Kniven mot strupen. Ett program som jag finner oerhört underhållande. Dels på grund av den fullständiga rip off-en från Gordon´s kitchen nightmares, eller vad det nu heter, och att det bara känns löjligt när Alexander Nilson försöker vara någon slags arg Gordon Ramsey look-a-like. Hela han känns fejk.

Ändå kan jag inte låta bli att hysa en slags hatkärlek till Alexander. Han är ganska het, ser bra ut liksom, och är säkert väldigt snäll bakom den påklistrade "tuffa ytan." Samtidigt tycker jag att han är fruktansvärt vulgär på något vis. Och ärligt talat, går han verkligen sådär bredbent och vevar sådär vildsint och vräkigt med armarna i verkligheten också? Gör han verkligen det? Jag bara undrar. Det ser iallafall inte klokt ut.


Ser han inte ut lite som en elakare version av Håkan Hellström på den här bilden?

2 kommentarer:

Marie sa...

Jo han ser ut som en elakare version av Hellström *s*

Therese sa...

Jag har jättesvårt för den människan jag :)