tisdag 19 april 2011

Middagen igår var trevlig och jag orkade hålla mig vaken ända till midnatt! Det var minsann inte dåligt. Inatt sov jag som en prinsessa för första gången på länge och vaknade inte förran strax innan 10.00. Matbilder kommer senare.

Nu ska jag kliva i målarstassen. Inget bord ska dock målas idag. Nä, idag ska jag måla (lasera) en gammal hylla som vi köpte på loppis typ... i somras(?) men som inte har blivit ompysslad sedan dess.

I övrigt är jag ledig idag och har inga planer alls för dagen. Eventuellt kanske jag börjar göra iordning ute på balkongen, men det hade varit roligare om vädret varit lite bättre, idag är det mulet. Har även funderingar på att ta årets första löprunda utomhus. Men jag bävar över träningsvärken. Höhö. Nu närmar sig vårruset dock med stormsteg och jag vet att jag aldrig kommer att hinna komma i form såpass att jag orkar springa hela vägen, men om jag orkar springa längre än 200 m vore ju det ett plus i kanten liksom.

0 kommentarer: