lördag 30 april 2011

Jag har varit ute och sprungit. Veckans andra löprunda avklarad alltså. Jag slog tidsrekord på 2,5 km. Det kändes som jag susade fram och jag blev skitpeppad att fortsätta när jag såg att jag hade en så bra tid på pulsklockan. Tänkte satsa på att springa 5 km faktiskt. Då dog klockjäveln. Och därmed också mitt engagemang och energin till att springa försvann i vinden. (Hade värsta motvinden)

Vände och sprang hem igen, men tror ändå att jag sprang typ 4,3 km eller så totalt . Kanske mer. Känns skönt att det går framåt och att man kan känna att det gåt liiite bättre för varje gång. Nu har jag dock ont i knäna. De tål tydligen inte längre sträckor än 4 km. Hoppas jag inte har ont imorgon eller alltför mycket träningsvärk. Har jag inte det kanske jag försöker mig på en löprunda imorgon igen. Vi får se.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen är det dags att fixa middag. Idag blir det paj med spenat, fetaost och soltorkade tomater. Smaskigt!

0 kommentarer: