onsdag 27 april 2011

Gårdagkvällen var, precis som väntat, mycket trevlig. Min mat var dock ingen höjdare - pasta som smakade ketchup och personalen på stället var ohyfsad. Men ändå.

Regn även idag. Mig gör det inte så mycket, eftersom jag ska jobba. Idag väntar kvällsjobb för min del. Jag har varit ledig i tre dagar, vilket känns som en hel evighet. Jobbar bara två dagar denna vecka och sen är jag treledig IGEN. Fatta lyxen i det! Men resterande schemaveckor jobbar jag såklart desto mer. Det är det värt.

Tänkte försöka måla lite (snark) innan det är dags för jobb.
Imorgon slutar jag klockan 14.00 och direkt efter det ska jag, mamma, mormor och mammas systrar åka till Bloms i Mellerud och se om vi hittar något kul. Har en känsla av att åtminstone jag kommer göra det. :D

Sista Pergotime-tabletten är slukad och nu är det bara att vänta på ÄL och hoppashoppashoppas!

4 kommentarer:

Malla sa...

haha man kan tro att du är lite less på att måla? Det är jag med :P

Essi sa...

jag börjar tveka på att ta itu med målarprojekten här hemma...är lite rädd för att resultatet dels inga blir som man vill plus att jag ger upp innan de är klart. hm...waht to do! förresten va du jätte fin i bilden i inlägget innan! kram

Jenny sa...

Hej hej!
Satt och kolla efter lite förrätter i din blogg och undra vilket recept du gått efter när du gjorde bruschettan? Såg väldigt gott ut, ska försöka mig på en 3-rätters tänkte jag..

Är säker på att du kommer hem med en massa fina fynd från Mellrud :).

jag hoppashoppas hoppas också, håller tummar och tår som vanligt :).
Lycka till!

Du fattas mig sa...

Jag tänkte kommentera målningen, men ser att jag är förekommen... Fattar inte att du orkar måla så mycket. Jag hade blivit helt hög av ångorna!