torsdag 14 april 2011

Idag gjorde jag sista dagen på jobbet. Mitt vikariat tog slut idag och på lördag börjar jag på en annan avdelning. Det känns lite ledsamt faktiskt. Vemodigt. Trivdes så himla bra på den avdelningen jag var på nu, trots att det varit jäkligt tufft och otroligt mycket att göra den senaste tiden. Kommer sakna både jobbet i sig och arbetskamraterna. Som tur är ska jag in på en avdelning bredvid så vi lär synas i huset och i sommar ska personalen in till min nya avdelning och jobba så då lär jag träffa dom också. Men det känns konstigt att sluta efter 7,5 månad. Kan inte fatta att jag varit där så länge! Hoppas jag kommer tillbaka dit någon gång i framtiden.

Nu håller jag tummarna för att den nya avdelningen är minst lika bra. Jag hade med ananaspaj och glass och bjöd på, och av mina underbara arbetskamrater fick jag en finfin påskinspirerad blomma och ett kort. Blev helt rörd! Den 26:e ska vi ut och käka mat tillsammans och fira en 60-åring. Det blir kul!

0 kommentarer: