tisdag 8 november 2011

Jag har fått en påse gamla kläder av mamma. Kläder som jag och min syster hade när vi var små. Mycket är opraktiskt, urtvättat och har tappat formen. Det är ju ändå snart 30 år sedan det användes.

Det fanns dock några guldkorn. Till exempel den här klänningen på bilden nedan. Den ser nästan ut som en liten dockklänning. Tänk vad roligt om man skulle få en flicka någon gång som kunde använda den! Jag hoppas på att få minst två barn, men gärna tre.

Jag är så sjukt nyfiken på vem det är som döljer sig i min mage. Är det en pojke eller en flicka? Kommer bebisen vara lik mig? Kommer liten att få J:s lockiga hår? Det viktigaste är förstås att det kommer en frisk och välmående liten bebis. Snart har vi vårt lilla kärleksbarn här! Jag trodde aldrig att den dagen skulle komma.



3 kommentarer:

http://hannaskrypin.se sa...

Vilken gullig klänning!

Lina sa...

Vilken söt och gullig klänning=)

Linda Griffin sa...

Åh så söt!! Vi väntar ju en kille, så här blir det inga söta klänningar köpta, men det gör mig verkligen inget :) Det finns så mycket fina kläder oavsett, synd att det är så dyrt bara, de där fina man hittar i olika webshoppar...200 spänn för en body tycker jag är lite magstarkt. Tur det finns med mer rimliga priser på H&M, Lindex etc.

Hoppas du har en bra dag ♥