torsdag 17 november 2011

Ja, idag jobbade jag min sista dag. Det kändes faktiskt väldigt sorgligt. Jag trivdes så himlans bra där jag var nu, även om det periodvis varit väldigt tungt på avdelningen. Men med bra kollegor klarar man det mesta! Jag tror att ananaspajen och orkidén som de fick av mig var uppskattade också.

Redan på lördag kommer jag dock att återse 80% av kollegorna då vi ska åka till Ullared.
Vissa dagar (som idag) känner jag att jag skulle kunna jobba ganska mycket längre. Dagar då kroppen nästan känns som vanligt och jag inte har ont. Andra dagar känner jag precis tvärtom. Det har varit riktigt tungt ibland. Så egentligen är det väl bra att jag nu är hemma och får vila upp mig inför vad som komma skall lite längre fram.

Jag har haft besök av Robert under eftermiddagen och min moster var här en snabbsväng hon också. Jag lovade nämligen att jag skulle försöka köpa med ett par gardiner från Gekås till henne så hon var här och visade hur de såg ut. Nu ska jag äta lite kvällsmat och sen blir det soffan resten av kvällen. Imorgon är det fredag och då kommer J hem!

1 kommentarer:

Essi sa...

Oj Ullared skulle jag SÅ vilja besöka...bara för att göra det ens en gång!! Men ja, gubben här hemma är inte riktigt av samma åsikt han ;)