söndag 20 november 2011

Jag överlevde Ullareds-kaoset med nöd och näppe. MY GOD vad mycket folk det var! Lätt värsta gången jag har varit där. Leksaksavdelningen var som vanligt värst. Höll på att få en panikattack därinne. Man stod liksom still i en kö med sin kundvagn och kunde varken ta sig åt höger, vänster eller rakt fram. Och folk var som galna efter leksaker.

En jävla massa pengar fattigare kom jag iallafall hem välbehållen till slut. Mina ben och fötter mådde dock inte alls bra. De var så jävulskt svullna och jag hade jätteont. Dock klarade jag mig ifrån foglossningsbesvär. Det var en jätterolig resa trots allt folk. Bussresan var roligast. Jävlar vad jag har skrattat! Mina arbetskamrater är verkligen guld värda.
Vi hade tipspromenad på bussen med frågor om facket och tro´t om ni vill men jag kom på FJÄRDE PLATS (av typ 50 personer) och vann ett par strumpor som det stod Kommunal på. Något att vara stolt över! ;)

Nu ska jag gå och göra mig iordning. Vi är nämligen bjudna på middag hos J:s pappa klockan 14.00 Tjing!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att du kom hem välbehållen :D

Malla sa...

haha låter som ett fint pris ;) men bra jobbt, och bra att du överlevde Ullared!

Essi sa...

Hahah...stackars dig! Men du, nu väntar vi bara med spänning på att få se vad du shopppat, om inga allt var julklappar då!! Kram