onsdag 9 november 2011

Har haft en mysig kväll med syster och lilla Leon på besök. Snart ska jag förbereda lite mackor och så inför morgondagens jobb tänkte jag.

Jag har haft en jävulusisk foglossning idag och dessutom ont i ryggen på det. Och nu börjar bristningarna dyka upp också. Har sett flera stycken små på magen. Undrar hur det kommer sluta. Jag hoppas såklart att det inte ska bli värsta explosionen, samtidigt gör det absolut inget om man får ett bestående minne från graviditeten, som ju är den finaste tiden i mitt liv hittills.

4 kommentarer:

Essi sa...

Ååh Milla, tänk att de snart är bara 70 dagar kvar, vart försvinner tiden...jag känner att jag missat mycket här sistonen och blev helt chokerad över hur lite de är kvar, spännande som attan!!!! kram

Trivsamma förändringar sa...

Ja, mycket händer med kroppen. Jag slapp bristningar, men som du skriver så är det ju värt det om man får dem.

Snart har du bebisen hos dig! =)

Kram

Caroline Elisabeth - Mamma till Jennifer sa...

Hej!
Hittade till din blogg när jag sökte "loppisfynd" för lite inspiration på google. Fastnade direkt och beundrar verkligen ditt vackra hem!

Sen fastnade jag även för din underbart mysiga blogg. Men då slog det mig plötsligt att jag är stensäker på att jag sett/träffat dig innan.. du är sååå bekant men jag kan verkligen inte placera dig. Vette tusan vart jag har sett dig.. så frustrerande, haha.

Jag har precis gått igenom HELA din blogg, japp, hela arkivet. (kan inte sova..) Såg att ni önskat barn länge och vill verkligen säga GRATTIS till er graviditet. Blev så otroligt glad när jag läste att ni plussat på stickan. All lycka till er! :)

Varma kramar!

Sandra Cabrera Skalski sa...

Usch för foglossning. hoppas det blir bättre! Jag smörjde min mage varje dag med olivkräm. Slapp bristningar...ända tills två-tre dagar efter förlossningen då dom dök upp. Har antagligen mer med hormoner är uttöjning av huden. Men som du säger ett minne är det ju!