onsdag 16 november 2011

Idag har jag umgåtts med min syster och min fina systerson. Det är verkligen härligt att ha dom boende så nära nu. Sen har jag bakat paj och fixat lite inför morgondagens sista dag på jobbet.

Nu är jag trött, så trött. Tänkte faktiskt ta och krypa ner i sängen och läsa lite i Vi Föräldrar innan det är dags att sova. Klockan ringer tidigt som fan imorgon så det är lika bra att lägga sig när man är trött även om det är tidgt. Har en känsla av att jag kommer ränna upp och ner på toa som vanligt inatt, så det blir ingen ihållande sömn direkt.

Bebisen sparkar och rör sig som attan. Det är så jävla härligt att känna! Ibland känns det som att den ligger så himla långt ut på något vis, då man känner varje rörelse så himla tydligen genom huden. Jag nästan förväntar mig att det ska komma ut en fot ibland.
Åh. Snart är väntan över. Snart har vi vårt älskade lilla mirakel här hos oss. Vi längtar så otroligt mycket nu.

1 kommentarer:

Essi sa...

Hoppas du fick sova gott Milla. Själv är jag ledig och funderar på att ta itu med nästa projekt igen..kanske satsar på julbordet istället och väntar med spänning att få se hur operation barnrummet hos er artar sig istället :)