torsdag 24 november 2011

Idag har jag känt mig lite låg. Jag känner mig ensam. Och stressad av alla saker som hänger över mig. Och sen att man inte får sova som man ska gör ju inte saken bättre heller. Var över till syrran och umgicks med henne och Leon en sväng förut och så har jag grejat lite hemma. Men jag blir frustrerad över att orken tryter så fort och över att jag blir så jäkla andfådd så fort jag gör något.

J är i Stockholm med jobbet han. Pratade med honom för en timme sen och då skulle de ner på stan och röja. Jag önskar att han bodde här och jobbade här och var hemma på veckorna. Särskilt såna här dagar.

Well. Imorgon är det fredag och J kommer hem. Förhoppningsvis blir det en bättre dag imorgon. Jag ska bjuda J på god mat har jag tänkt. :)

1 kommentarer:

Malin sa...

nåh, stackarn, klart det är jobigt, des om du är anfådd och orkeslös... Och att J är borta över veckorna.. Sänder lite piggekramar genom cybern till dig! Kramiz M