tisdag 15 november 2011

Här kommer två bilder på det färdiga skötbordet. På hyllan under står två korgar som snart ska fyllas med diverse bebisvänliga produkter som blöjor och salvor och annat smått och gott som kan behövas. Skötbordet är IKEAS Sniglar som jag målat vitt och sen har jag sytt ett tyg och satt runtom för att det ska se lite mindre rörigt ut.

Skötbordet står i bebisrummet så nu får ni en liten mini-sneakpeak på det också. Hehe. Jag hoppas på att vi kan få lite mer ordning där snart. Bara vi hittar en skänk till vardagsrummet, så vi kan flytta den nuvarande skänken till bebisens rum så kan vi sätta igång på riktigt med Operation Barnrum sen.



4 kommentarer:

Anonym sa...

Fiiiint =)

Marie sa...

Armbandet är köpt nere på Erixsons Fashion. Snö of Sweden :-)

Caroline Elisabeth - Mamma till Jennifer sa...

Sååå himla fint, gud va du är duktig! Jag är helt mållös, jag har sett så många göra om dessa skötbord men du är ju utan tvekan den som gjort det bäst! :)

Ja jag förstår att du är nyfiken. Men det måste ändå vara roligt att få den överraskningen i stunden som ni möter er lilla/e. :)

Lo sa...

Mycket fint!
Kram Lo