lördag 12 november 2011

Hemma efter en lååång dag på jobbet. 6.45 - 16.00 är inget drömpass precis. Herreminget vad många av patienterna är röriga just nu. Man blir helt kringkring i skallen själv efter såna här dagar.

Kom hem och såg att J inte har dammsugit som han sa att han skulle göra, och inte diskat eller plockat ihop heller. Då blir man ledsen. Jag städade faktiskt lite igår och det är jävligt tråkigt att komma hem från jobbet när det ser ut som ett bombnedslag hemma. Jag tänker dock INTE ta tag i det, för jag är skittrött efter jobbandet.

Kvällen blir lugn för min del. Lite matlagning, ett varmt bad och Så mycket bättre på tv.

1 kommentarer:

Linda Griffin sa...

Förstår dig fullständigt! Förväntar man sig ett städat hem och blivit lovad det, så är det inget vidare att komma hem och se att det är ogjort.

Hoppas du kan koppla av ikväll ändå. Jag skall också se Så mycket bättre :) Stor kram ♥