söndag 20 november 2011

Vi är nyss hemkomna från ett trevligt besök med god middag hos J:s pappa.
Jag känner mig jättetrött idag, trots att jag sov i typ 9,5 h inatt. Vädret påverkar nog lite också förstås.

Nu ska jag rota rätt på min kallelse från ögonmottagningen. Jag är inte säker på att jag har den kvar. Hm?
Imorgon väntar en heldag i stan tillsammans med J. Först har vi barnmorskebesök på morgonen, sen har vi ett glapp på några timmar då vi ska försöka shoppa lite julklappar och äta lunch. Efter det har jag tid på Centralsjukhuset för att göra en ögonbottenundersökning, och sen klockan 16.00 ska J till optikern och göra en synundersökning. Så det blir inga fritidsproblem imorgon iallafall!


Bild på mig och magen från idag.

3 kommentarer:

Sara sa...

Åhh! Så avundsjuk jag blir. Önskar så att det kunde bli min tur nu. :(

Trivsamma förändringar sa...

Fin magbild! Nu har det verkligen hänt grejer! =)

Kram Maria

Anonym sa...

Va fin du e, va magen har tagit fart :)