fredag 24 september 2010

Jag har varit på Blue Moon Bar med Robert och ätit buffé och druckit ett par glas vin. Det var väldigt skönt att komma utanför lägenhetens dörrar och tänka på roligheter istället för tråkigheter. Att vinet dessutom kostade 36 kronor glaset var ju en riktig bonus.

Nu sitter jag hes som en kråka och fryser i soffan. Förkylningen har inte blivit bättre.
Ska försöka få iordning lite kvällsvard här. J är hemma men han sitter framför sin dator. Inte så himla roligt.

Imorgon ska jag träffa Gaby och ta en promenad innan jobbet, och sen ska jag göra ett kvällspass. Jag har förresten fått reda på var jag hamnar efter den 3:e oktober, när mitt vikariat är slut. Nu ska jag på ännu ett nytt ställe. Men det ska bli roligt faktiskt!

Jag är trött. Blir nog sängen tidigt. Korsord med J i sängen kanske. Om han vill.


Sminket kan inte dölja ringarna under ögonen. Rynkorna beror på att jag är gammal. Jag är faktiskt snart 30.

5 kommentarer:

Malla sa...

Du håller dig med jobb minsann! :)
Och...jag ser inte en enda rynka, du är ju ung! jag är snart 31 :P

Marie sa...

Hoppas du blir bättre från förkylningen snart.
Och vad då gammal, du ser ut att vara 20 :-)

Marie sa...

Ja ta det som den komplimang det är :-)

Mm han går på diet. Hur nu en katt på 5,2 kg kan vara överviktig. Tycker det verkar lagomt jag.

Anonym sa...

Condivido pienamente il suo punto di vista. In questo nulla in vi e 'una buona idea. Pronta a sostenere voi.
Condivido pienamente il suo punto di vista. Credo che sia una buona idea. Sono d'accordo con te.

K sa...

30 är väl ingen ålder...förresten ser du mycket yngre ut. <3 Och det är menat som en komplimang!! Hoppas du får en bra kväll på jobbet babe - kramar från mig. Mailar.