lördag 11 september 2010

11:e September idag. Kan ni fatta att det är nio år sedan terrorattacken mot World Trade Center var? NIO år! Jag kan inte förstå att det var så längesedan. Känns som det var typ... tre år sedan eller så.

Minns ni vad ni gjorde vid det tillfället då ni fick reda på att det hade hänt?

Själv satt jag hos frisören och där hade de på radion så jag och min frisör fick höra det då. Fattade inte alls vad det var frågan om först, men direkt jag kom hem slog jag på tv:n och slogs av de fruktansvärda bilderna. Usch. :(



2 kommentarer:

Marie sa...

Jag kommer ihåg att jag var hemma och att dåvarande sambon ringde hem och frågade om jag hört vad som hänt. Vilket jag inte hade, så jag satte på tv:n och kollade.

Kerstin sa...

Jag bodde i korridor med en massa amerikanska studenter...så stämningen var rätt tryckt om man säger så. Dejtade en av dem och satt med honom och kollade på TV:n hela eftermiddagen. :( Ledsamt. Hemska människor som gör nåt sånt.