lördag 18 september 2010

Tänkte bara skriva en kort uppdatering om dagen. Om nu någon skulle vara intresserad av att veta vad jag sysslar med.

J åkte på födelsedagskalas imorse. Redan klockan 11.00 vankades det kalas för ett av hans syskonbarn. Jag kände att jag inte orkade följa med. Behövde få en hemmadag med tillhörande sovmorgon osv.
När jag vaknade klev jag upp och plockade undan och diskade lite och sånt. Sen gick jag ut och sprang mina 4 km. Det var jobbigt. Kanske extra jobbigt på grund av att jag inte sprungit en enda gång denna vecka.

Nu har J kommit hem och jag har duschat. Strax ska vi sätta upp en spegel i sovrummet och sedan tänkte jag fortsätta pysslet därinne för att försöka få iordning lite. Annars blir det inte så mycket mer gjort idag tror jag. Är orkeslös som vanligt. :/ Jag tror ärligt talat att det inte är normalt att vara så trött som jag är jämt och ständigt.

1 kommentarer:

Marie sa...

Du kanske lider av B12 brist? Då blir man så där trött.

Min dag har bestått av att kolla på Arkiv X, har knappt gått ur soffan alls *s*