lördag 18 september 2010

Det har varit en lugn dag idag, men vi har ändå fått lite gjort. Vi har tvättat två maskiner, lagat punkteringen på min cykel, (well, J har lagat min cykel. Själv stod jag mest bredvid och frös) och så har J satt upp spegeln över den nya byrån i sovrummet och jag har utsmyckat den. Byrån alltså.

Jag har inte mått helt hundra under dagen. Har varit illamående till och från, och så är jag ju så förbannat trött hela tiden. Ska nog snart krypa ner i sängen tror jag, men först ska jag hänga sista tvätten.

Vad tycker ni då, blev det fint med byrån och spegeln?

10 kommentarer:

annica sa...

JÄTTEFINT!!!

när jag var där, så var man både uppe och nere. bra att du trivs!

Marie sa...

Det blev ju jättefint det där :-)

Buzaan sa...

Jätte fint.. De bilder man sett så verkar ni ha de väldigt mysigt hemma =)

annica sa...

vi kan ta det via mail :)

Marie sa...

Klart jag tycker :-)

Ja då, har haft en bra lördag här i min soffa *s*

finafrun sa...

Åh vad fint!!!

Sophia sa...

Jättefint. Älskar din/er smak. Ni verkar ha ett väldigt mysigt hem :)

Malla sa...

Det blev riktigt fint!

K sa...

Jättefint! <3

Malin sa...

Superduperfint!!!!! Vad du kan!!! Kul med lite nytt också.. Håller med dig, tyvärr verkar det inte bli någon ny regering...