lördag 11 september 2010

Uuäääähh.
Om ni tror att jag är trött, gissar ni rätt. Jag är sjukt trött. Men det gäller att orka hänga i till 13.30, sen får jag gå hem och vila mig en stund.
Det regnar ute också! :/

Det ska bli intressant att se hur denna dag fortlöper. Vi är ju en hel person mindre i personalstyrkan idag, plus att vi istället för tio kunder, har fjorton. Det är för mycket på två personer tycker jag. Särskilt när den ena inte är van och därför kanske det inte flyter på riktigt på samma vis som om det hade varit två som har varit där länge och rutinerna sitter i ryggraden. Men det är ju min åsikt.

Nä, nu måste jag dra. Wish me luck.



3 kommentarer:

Nitsrek sa...

Good luck my friend! <3 Ta hand om dig...

Marie sa...

Ja 14 stycken på två personer känns lite stressigt. Det är likadant hos oss. Vi är två personer i stallet som ska hinna med 14 hästar under dagen. Mockning på morgonen och borstning på eftermiddagen. Där emellan ska vi hinna cafeteria, kontor, teorirum och läktare. Lite stressigt ibland men det får ju gå.

Vi får hoppas vädret rättar till sig men chansen är nog liten :(

Marie sa...

hinna städa ska det stå *s*