tisdag 7 september 2010

Dagen på jobbet kändes långt mycket bättre än igår! Mycket tack vare att gulliga Rebecca tagit så väl hand om mig och gett mig mer kött på benen och mer information än jag fick under gårdagen. Känns inte fullt så jobbigt nu att gå dit, även om jag fortfarande är osäker och såklart inte kan allt. Lite orolig för hur helgen kommer bli är jag dock. Då är vi ju bara två istället för tre på morgonen. Plus att vi har de fyra extra personerna. Menmen, det får gå som det går.

Trött är jag. Som sjutton. Man blir så trött i huvudet när man är på ett nytt ställe. Tog en promenad hem från jobbet och det gav mig lite ny energi. Inte tillräckligt för att jag ska orka mig ut på en löparrunda idag dock. Det får bli imorgon.

Jag har precis kommit hem från Malin. Hon var i Ullared i helgen och var så himla snäll och köpte med gardinerna som jag letade så efter sist jag var där men dessvärre inte hittade. Så nu har jag varit hos henne och hämtat de vackra skapelserna och haft en fin och trevlig pratstund med gulliga Malin. :) Kanske åker de upp redan imorgon. Man vet aldrig.

Nu ska jag byta om till mjukisbrallor och äta lite mat och efter det tänkte jag kolla på Idol och äta choklad.


2 kommentarer:

Marie sa...

Vad bra att det gick bra på jobbet :-) Tror jag såg dig när du gick hem, jag kom på eu-moppen och du pratade i mobilen? nere vid kalberg.

Njut av chokladen och ha en trevlig kväll
Kram :-)

Zandra sa...

De gardinerna har jag i mitt matrum de är så vackra =) Ha de gött! Kramis