tisdag 21 september 2010

Jag har spenderat kvällen i soffan. Och så har jag ätit klyftpotatis med MASSOR av pressad vitlök och chilibearnaise till. Nyttigt? Nä, inte särskilt. Men gott var det. Och jag hoppas vitlöken ska hålla förkylningen väck. Vik hädan, halsont! (Tycker fan att jag inte har riktigt lika ont i halsen som tidigare. Men jag kan även inbilla mig.)

Nu ska jag snart ringa J och höra hur hans dag varit.

Fick en kommentar till inlägget nedan som gjorde mig alldeles varm inombords. Tack så hemskt mycket, du anonyme! Det där gjorde min dag. ♥

4 kommentarer:

Malla sa...

men det såg riktigt gott ut :)

Rebecca sa...

Men hur gött såg det inte ut da ;D

har ni fått nån tid? el har jag missat de??

Sabina sa...

Ser riktigt gott ut ^^

(rekommenderar halstabeletterna bafucin för halsont)

Jenny sa...

Åh va hungrig jag blev nu! Gott gotti gott gott, lr hur den nu gick :P