måndag 27 september 2010

Morrn morrn!
Jaha, vad gör HON uppe så tidigt kanske ni undrar nu? Det undrar jag också faktiskt.
Somnade inte förrän sisådär 01.30 - 02.00, men när J:s klocka ringde klockan 07.00 imorse kunde jag inte somna om trots att jag var trött som en sengångare. Konstigt. Så efter att ha legat och vridit och vänt på mig en timme gjorde jag helt enkelt slag i saken och klev upp. (Läs: klev i mjukisbyxor och en tröja och gick och lade mig i soffan istället.)

Det verkar som att det är J:s tur att bli sjuk nu. Imorse hällde han i sig en kopp te och sprang runt här och letade efter Mucoangin. Stackarn.
Själv känner jag mig just nu... helt okej. Ja, fryser gör jag ju, och ont i halsen har jag och näsan är fortfarande täppt, men det känns helt klart som att det är på väg åt rätt håll.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig för faktiskt. Ska nog bara ligga här och hoppas på att jag somnar om en stund till. För trött är jag, så det är mycket märkligt att jag inte kan sova. Jag har kanske vilat för mycket de senaste dagarna?


3 kommentarer:

Interiörboden sa...

Hej Milla!

Ja, det stämmer det du skriver, men jag har även lämnat in det för "limning", jag vet inte vad det heter, men de har lagat fönstret för att det ska hålla, eftersom det är ett så gammalt fönster.
Så jag vill ha 400 kr för det :)
Men jag vet ju inte riktigt vart du bor, men jag tänkte om det var närmare för dig att hämta det vid Ica orrby. Jag jobbar där imorgon 9-15. Om du ville hämta det när jag slutar vid 15.
Annars tar jag med det i slutet av veckan till butiken.
Hör bara av dig om hur du vill göra.

Ha en bra dag!
Kram Sandra/Interiörboden

Titti sa...

Hoppas du blir frisk snart !!! Dessa jäkla förkyldningar.... Här går det bara runt runt... är sååå tråkigt....

Ha det så gott Kram Titti

Interiörboden sa...

Hej igen!

Det är 140 cm.
Det är inte så tungt, det är ingen fara att bära det.
Jag har tyvärr ingen möjlighet att komma ut vid två tiden, jag har kassa pass då.
Men hör bara av dig om du vill att jag ska ta med det imorgon eller i slutet av veckan.

Kram Sandra