lördag 25 september 2010

Jodå. Jag lever.
Har tagit det oerhört lugnt idag och mest legat på soffan och löst korsord samt slösurfat. Näsan är täppt som sjutton så det är snart dags för nästa spraydusch av min just nu bäste vän, nässprayen. Har ont i magen också. Hade det även igår, plus att jag mådde skitilla innan jag skulle lägga mig. Hoppas det går över snart, för det räcker med förkylningen! Febern har gått upp litegrann också.

Ikväll blir det trerätters middag. Smaken har jag fått behålla som väl är!

2 kommentarer:

Interiörboden sa...

Hej Milla!

Alla grejer som det inte står såld på är kvar.
Så är det något du är intresserad av är det bara att du lämnar en kommentar på bloggen eller skickar iväg ett mail.

Ha en jätte bra helg!
Kram Sandra/Interiörboden

Anonym sa...

Kommer bild på ringen :) Skall bara byta till rätt storlek =)

krya på dig