lördag 4 september 2010

Jag förstår att ni hemskt gärna vill veta allt om mina sömnlösa nätter. Eller inte.
Men jag kan gladeligen meddela att jag sovit som en prinsessa inatt. Vaknade första gången runt 7.30, tittade på klockan och somnade om och sov sedan till strax efter 10.00! Thank god, det behövde jag.

Annars har jag väl inte gjort sådär fruktansvärt mycket idag. Pysslat lite hemma bara. Hushållsstuff, ni vet. Håller på och tvättar en maskin också. Jag har precis kommit ur dushen nu. Ville vila från löpningen idag och tänkte istället eventuellt ta mig en tur imorgon om jag orkar. Har en fruktansvärd träningsvärk i benen!

J kommer hem idag! Fast dessvärre inte förrän ikväll tror jag.
Nu ska jag gå och inventera frysen i jakt på något att äta till middag ikväll. Kanske måste jag gå och handla något. Jag hade ändå tänkt gå ut för en liten minipromenad sen, solen skiner ju! Jag behöver även få lite frisk luft. Det gäller att passa på när solen väl visar sig. Hösten brukar annars bjuda på ganska många dagar av regn och blåst.



Fin snedlugg efter duschen. Inte alls 90-tal.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Fin du e :)

Ja mängder med gi recept finns det :) Ja skall ge mig sj en pusch på ryggen och inte slarva mer alltså, och verkligen försöka nu eller nää utan jag skall :)