onsdag 15 september 2010

Idag är jag inte lika ledsen. Skumt det där att man blir ledsen och inte vet vad som utlöst det riktigt. Anyhooo. Nu är det bättre.

Jag hade tänkt att jag skulle ha tagit mig en löprunda innan jobbet, men latheten tog överhand och det blev inget. Sen tänkte jag att jag kanske skulle ta en liten promenad istället åtminstone, för solen skiner ute. Men av någon anledning lyckades jag tränga bort de tankarna medan jag vattnade blommorna.

Lite dåligt samvete får jag, men sen kommer jag på att jag faktiskt ska cykla till jobbet sen. Det innebär en cykelfärd uppför helvetesbacken ikväll när jag ska hem. Och då försvinner det dåliga samvetet med ens. Det är träning om något, att orka ta sig uppför den med livet i behåll!

Har inga andra planer för dagen. Ska ställa in några program för inspelning på tv:n och så ska jag få i mig något att äta innan jobbet bara.
Ni får ursäkta att bloggningen är kass, jag tror jag kommit in i en svacka för tillfället. Förhoppningsvis blir det bättre!


2 kommentarer:

Marie sa...

Du skriver ändå mer än mig fastän du är i en svacka :p

Hoppas cykelturen går bra :-)

Malin sa...

Skönt att du mår bättre, men visst kan man känslomässigt åka lite bergoch dalbana ibland!! Skoj att du gillar mina smycken, tycker dock att bilderna blir så dåliga.. Nog lär du få motion i den backen, den är urjobbig! Kramiz m