lördag 4 september 2010

Nu väntar jag bara. Väntar på att Jennie ska kika förbi på en fikastund, och väntar på att J ska komma hem.

Jo, jag skulle ju kunna ta itu med sorteringen av papper som ska organiseras in i pärmar. Jag skulle också kunna plugga teori till körkortet. Men jag vet inte om jag har någon lust till det just nu faktiskt. Lördagkväll liksom. Nog måste man väl få dispens från så trista göromål då? Särskilt när jag för en gångs skull är ledig en helg.

Well. Jag har hängt tvätt och varit ute på en promenad. Det var superskönt ute verkligen och jag hade kunnat gå mycket längre än vad jag gjorde, men jag valde att gå förbi affären istället och köpa lite saker jag behöver tills ikväll. Hittade en fläskfilé i frysen tillsammans med en påse kantareller. Det blir en höstig gryta med fläskfilé, bacon, kantareller, paprika och lök till middag. Klyftpotatis och sallad till.

0 kommentarer: