måndag 13 september 2010

Gud vad skönt det var att vara tillbaka på min gamla arbetsplats idag! Jag bara gjorde saker utan att tänka. Allt gick på rutin. Och en av tanterna hälsade mig tillbaka med orden: Välkommen tillbaka! Jag har saknat dig under tiden du varit borta. Då kan man ju inte bli annat än glad!

Jag har spenderat kvällen i soffan mestadels. Har kollat på Ullared och Det Okända och nu börjar Lite sällskap. En riktigt soft tv-kväll med andra ord.
Imorgon är jag ledig och då ska jag fan inte göra ett dugg. Bara ta det lugnt och ta dagen som den kommer. Har fortfarande ont i halsen.

En vän har fått ett riktigt roligt besked idag och jag är jätteglad för hennes skull! Grattis A. ♥

1 kommentarer:

Joh@nn@:s sa...

hej....jo då de går väl....va sjuk första veckan så jag har bara varit där 2 dagar.....*suck* tycker de är skit jobbigt att komma till nya ställen och lära om sig allt....så de är skönt att de "bara" är praktik....hur går de för dig =)???kram