måndag 8 mars 2010

Känner mig så jävla trött. Jobbade ju idag, efter det mötte jag upp mor och fick fina blommor och så. När hon skulle åka hemöver släppte hon av mig på Vårdcentralen för jag skulle dit och ta prover. När det var klart gick jag och tränade. När jag precis var klar med mina situps och skulle sitta och ta igen mig lite svartnade det för ögonen på mig och jag blev skityr i skallen! Jag trodde verkligen att jag skulle svimma. Klamrade mig fast i golvet och höll på att spy. Fy fan, vad läskigt det var. De senaste dagarna har jag fått några sånadär yrselattacker lite då och då. Kände redan i torsdags natt när vi var i Gbg att jag fick ett par attacker under natten där, sen har jag fått några varje dag sen dess.

Ni som följt min blogg vet att jag haft såhär förut. Då förklarade jag det som kristallyrsel, eller virus på balansnerven. Nu vet jag inte. En vanlig bieffekt på min medicin är förvisso yrsel och blodtrycksfall, så det kan bero på det också. Läskigt är det iallafall. Har inte helt piggat på mig sedan i eftermiddags. Känner mig så jävla hängig och fortfarande småyr. Skitjobbigt. Ska därför alldeles strax gå och lägga mig och sova. Tänkte läsa lite bloggar först och det kan ju ta sin tid!

Imorgon ska jag nog till G och N. Skulle egentligen ha varit där idag, men med tanke på min yrsel så orkade jag inte. Hoppas det är bättre imorgon.

0 kommentarer: