söndag 21 mars 2010

Jag satt med hjärtat i halsgropen hur jävla länge som helst på treans bingo och var fan skitnära att vinna bilen! Nästan på en gång hade jag fyra i rad och satt bara och väntade på nummer 19, som naturligtvis aldrig dök upp! Jag kände liksom att det var min tur att vinna för en gångs skull. Men så blir det ju aldrig, tyvärr. Så nära att vinna en bil kommer jag nog aldrig bli igen. Hade dessutom fyra i rad på två ställen. Men inte ens en ynklig, liten hundring vann vi. Så kan det gå.

Jag har packat/stressat/grejat här hela kvällen. Fast mest har jag stått förvirrad som ett fån och fånstirrat och undrat vad jag ska packa ner och ha med mig egentligen. Fråga mig inte varför, men jag känner mig liksom extra trögtänkt idag. Kanske för att det pirrar så i magen inför vad som komma skall! Dessutom glömde jag att ta med mig mina arbetsskor hem från jobbet tidigare idag, så då blev jag ännu mer stressad! Som tur var tog underbara Annika med sig dem hem till mig när hon slutade nu under kvällen och svängde förbi med dem så jag slapp ila dit och hämta dem mitt uppe i allt! Tack, tack, tack! I owe you.

Nu ska jag inte packa mer idag iallafall, sparar resten tills imorgon. Tar en tidig buss mot stan tror jag.
Nu ska jag vänta på att mitt nytvättade hår ska torka och kolla på alla veckans avsnitt av Halv Åtta Hos Mig med Jonas.
Sänd mig en tanke imorgon när jag gör min första dag som praktikant på hospitalet!

1 kommentarer:

Sara sa...

Heja dig! :)