torsdag 25 mars 2010

Dagen har gått i ett! Fullt upp har det varit. Idag har jag kopplat telemetrier och fört in personuppgifter på patienter på datorn som är kopplad till telemetrin. Spännande! Allt är så spännande. Avdelningen har haft APT under eftermiddagen också och då serverades våfflor med grädde och sylt. Det är ju våffeldagen idag. Det var ett trevlgt initiativ och dessutom var det jävligt gott!

När jag kom hem slocknade jag i soffan i en timme. Herregud, vad trött jag var. Det känns i kroppen att jag jobbar min nionde dag i sträck. Känner mig helt färdig. Det har inet blivit mycket gjort för mig nu under kvällen. Jag har mest softat. Har inte ens orkat göra mat, vilket betyder att jag inte får någon matlåda imorgon. :( Men jag orkar verkligen inte fixa till något ätbart. Det får bli frukt.

Nu ska jag kolla på Sveriges Värsta Bilförare och göra mig en macka och en kopp te. Magen skriker av hunger.

0 kommentarer: