lördag 27 mars 2010

Jag har jobbat idag och det gick bra. Imorse när jag vaknade hade jag dock svinont i halsen. Fast ändå inte i halsen. Inte i svalget där man brukar ha ont när man sväljer och så, utan mer under hakan, nära strupen fast inuti då. Känns skitobekvämt. Känner mig torr i halsen och så känns det som det sitter något stort där liksom. Obehagligt. Fast jag känner mig inte sjuk förövrigt. Lite dåligt luktsinne bara. Men det skulle inte förvåna mig ett dugg om det slår till nu och jag blir superförkyld bara för att jag har praktik! Skulle vara så jävla typiskt. Hoppas det går över.

Tyvärr kan jag inte vila bort det som planerat. Jag fick visst gå ut och jobba imorgon för A har fått feber, stackarn. Och det är ju jättebra för mig och min ekonomi, men kanske sämre för halsen. Jonas blev lite uppgiven och irriterad på mig förut när jag berättade att jag ska jobba imorgon också. Det blir 15 dagar i sträck och det tycker han är alldeles för mycket. Och det är det ju egentligen. Men jag ska försöka orka. :)

Håller på med middagen nu och tänkte softa i soffan tills det blir läggdags. Eftersom klockjäveln ska ställas om inatt också får vi ju sova en timme mindre. Jävligt trist det.

0 kommentarer: