onsdag 24 mars 2010

Efter jobbet var det typ hem och duscha som gällde. Mötte upp Annika på busstationen och så gick vi och hämtade ut biobiljetterna innan vi gick till "Mat & Muffins" och käkade lite. Jag bjuppade Annika för att hon var så snäll och fixade hem mina arbetsskor åt mig häromdagen när jag var så stressad och hade glömt dem inför min första dag på sjukhuset.

Efter att vi ätit gick vi till Gina Tricot. Jag behövde ha ett par leggings och tänkte att vi kunde gå förbi där lite snabbt på vägen till bion. Där hittade jag ett trevligt ställ med reavaror. Jag köpte en klänning, tre baströjor och en tunika. Allt på rea. Och ett par leggings till fullpris. Kalaset skulle ha gått på 850 pix, men eftersom det var så mycket nedsatt allting så betalade jag bara 350 kr för rubbet! Gud, vad jag älskar att fynda. Jag fick mersmak. Dessvärre hade vi lite ont om tid och hann inte kolla så noga på utbudet, därför bestämde vi att vi skulle ta en dag nästa vecka och shoppa lite.

Filmen var faktiskt rätt bra tycker jag. Lite tänkvärd sådär. Dessutom är ju både Izabella Scorupco och Mikael Nyqvist bra skådisar.
Nu blir det ett bloggvarv, telefonsamtal med Jonas och sen sängläge.


2 kommentarer:

jenny sa...

Fasiken va du är bra på fynd!! Riktigt avis där =)!!

gaby sa...

Tupper ware party hos mig på torsda..1/4 kl 17:00 om du har tid å e ledig. Hoppas du trivs på praktiken.. å glöm inte att jobba me handskar!! :)