söndag 7 mars 2010

Jofan, arbetsdagen har gått riktigt bra faktiskt! Och det var bra folk jag jobbade med också, vilket underlättar oerhört. Det har till och med varit riktigt trevligt, även om jag ställt ungefär 327 frågor. Men frågar man inget, får man inget veta!
Just nu hade de bara 8 kunder istället för de 12 som de normalt har plats för, och det gjorde ju också att det inte blev alltför jobbigt för mig att bara hoppa in. Det verkade som att de i personalen tyckte att det gick skapligt också för de sa att jag var välkommen tillbaka. Och det är ju positivt. :)

Har inte gjort så mycket mer än att jobba idag faktiskt. Druckit lite te med Jonas bara. Tror det blir ett bad snart och sen soffläge resten av kvällen. Är jävligt frusen och lite trött. Inte så lite trött heller för den delen. Det suger mycket energi att vara totalt uppmärksam på allt nytt och försöka suga åt sig så mycket information som möjligt när man jobbar på ett nytt ställe. Imorgon ska jag dock jobba på mitt gamla hederliga place mellan 7.00 - 14.00. Jävligt gött eftersom jag har skitlite jobb inplanerat denna månad. Praktiskt taget ingenting, för ca 20-25 timmar kan man knappast räkna. :( Otroligt stressande och magontsframkallande. Med tanke på att jag påbörjar praktiken om två veckor och då inte kan jobba någonting! Skit är det rent ut sagt. Jag vill ju jobba som sjutton fram tills jag börjar, men tyvärr så verkar mina vikariekolleger blivit mer bokade än mig just denna månad när jag behöver jobba som mest...

Efter jobbandet hade jag tänkt träna men jag vet inte ännu hur det blir med det. Jag ska nämligen träffa syrran också, så vi får se vad som hinns och orkas med.

1 kommentarer:

Tezz sa...

å vilken bra bild och du är supersnygg!
Nu blev jag sugen på att börja plåta igen....

Tack för kommentarerna, vi har haft en fin helg :)

Visade din pastasallad för sambon när jag satt och dregglade över bilden, vill ha recept.. gud såg såå gott ut.... hungrig..:)

Ser ut som en toppen helg i gbg för er.. underbart..älskar den staden.

kram Tezz