lördag 6 mars 2010

Dagens middag bestod av pasta med kycklingfilé, ruccola, chili, lök, vitlök, parmesan och massa annat gott.


Nu börjar jag bli jävligt nervös inför morgondagen. Vet inte ens när jag börjar imorgon bitti. Tyckte hon sa 7.00 när hon ringde, men när jag pratade med R så sa han att han trodde att de började redan 6.45. Så det är väl bara att vara där tidigt som gäller. Förväntade mig att få en bokning på telefonen där det stod tid och plats men det fick jag minsann inte. Dåligt. Jag vet inte var man går in till själva placet heller. Men R försökte förklara så gott han kunde. Usch. Jag gillar verkligen inte att göra saker som jag inte har kontroll över och som jag liksom inte kan styra över. Jag vill ha koll på läget Kommer säkert bara vara i vägen hela dagen för den stackarn som jag jobbar med. :(

Nu måste jag gå och göra iordning en frukostmacka tills imorgon och sen lägga mig. Wish me luck.

0 kommentarer: