måndag 15 mars 2010

Idag vaknade vi skittidigt av att de höll på och grejade uppe på vinden. Några rörgubbar är här hela dagen idag och ska byta ut rör. Vårt lägenhetshus drabbades ju olyckligtvis av vattenläckor här under vintern så nu ska det rustas upp lite. Vi klarade oss som tur var! Det lät som en flock med elefanter som sprang omkring däruppe på vinden, det är så otroligt lyhört här! Och inget vatten har vi förrän klockan 16.00 heller. Tack för det liksom.

Jag har hållit på med att sortera och rensa bort massa kläder som jag ska försöka sälja på Tradera. 33 plagg blev det. Skor och annat får jag ta vid ett senare tillfälle. Det tar ju sån tid att hålla på! Det enda jag har gjort är att sortera ut saker jag vill bli av med, fotograferat och vägt för att kolla vad portot kommer att gå på. Jag har inte ens kommit till att lägga in annonserna eller skriva information om plaggen än. Det får bli lite senare. Nu är det iallafall dags för lunch och sen tror jag att jag ska ta en promenad faktiskt.

0 kommentarer: