söndag 28 mars 2010

När jag kom hem stod Jonas och diskade och bakade morotsbröd. Det var en oerhört trevlig syn må jag säga! Jag har sovit lite. Det känns inte. Är lika trött som innan, om inte ännu tröttare.
Nu är det snart dags att gå tillbaka till jobbet. Det känns TUNGT. Jag hatar delad tur. Det borde inte få finnas. Jo, kanske om man fick betalt även för den tiden som man är hemma, för man är ju ändå hela tiden på standby och på sin vakt. Jag kan iallafall inte slappna av riktigt och får aldrig någonting vettigt gjort på den så kallade "rasten". Usch.

Halsen är inte bra idag heller alltså. Inte bra alls. Nu var det bara negativt här, men så är det ibland. Nu ska jag gå och göra mig redo för andra arbetspasset för dagen. Uh.

1 kommentarer:

Annika sa...

Nej, mig finns det ingen hejd på när det kommer till shopping! ;D

Det är det som är svårt med venoprovs tagning, när dom där jävlarna rullar iväg. Som du skrev vill man ju inte gräva runt. Tycker du är duktig som gör det första veckan. Mycket duktig :D

Den från Vero moda är faktiskt puderosa, såg nu i efterhand att den såg faktiskt vit ut på bilden! Vet inte om det finns flera färger. Är så glad att vi går mot våren, älskar ljusa färger!

Gott med morotsbröd! :D
Det vore väldigt bra om man fick betalt även när man var hemma på "rasten". För man kan ju inte planera något på hela den dagen man jobbar delas. Uppbokad hela dagen.

KRAM