onsdag 10 mars 2010

Jag är klar med min sista uppgift i min sista kurs! Nu har jag bara lite finputsning kvar innan jag kan skicka in den för bedömning. Tänkte försöka hinna med det också idag, men vi får se om det hinns med, annars får jag göra det imorgon. Förhoppningsvis kommer den inte tillbaka underkänd så jag måste komplettera. Vilken lättnad att ha gjort färdigt sista kursen! Då kan jag släppa det här med pluggande för en stund och bara fokusera på praktiken på sjukhuset. Och när jag har gjort klart praktiken är jag färdigutbildad undersköterska. Lovely.

Nu har jag fan pluggat hela dagen sedan tidig morgon så I deserve a break. Tänkte bara softa lite tills det är dags att bege sig mot gymmet ikväll. Jag tänkte springa lite innan det är dags för vattengympa, sen blir det nogg soffläge resten av kvällen skulle jag tro.

4 kommentarer:

Marie sa...

Gôtt att du är klar och hoppas du inte behöver komplettera :)

Nalin sa...

Tog en liten paus då jag tyckte att jag mest gnällde i mina inlägg. Sån blogg vill jag inte ha, så jag laddar batterierna lite bara... hoppas allt är bra med dig? Yrsel är jättejobbigt, jag har det själv meninte så tätt som du verkar ha. hoppas det ger sig. Kramiz m

Jenny sa...

Jora, du hör till de "vanliga" =P..
Jag mailade dig på familjeliv, så du får kika in där.

kram kram

Malla sa...

Skönt att vara klar :)
Du, gjorde du egen cole slaw? Vad satte du i? Första ggn jag gjorde egen vart det jättegott men till andra ggn hade jag liksom glömt hur jag gjorde och det smakade...blä :P

Ang mitt jobb, jag har varit i drygt 3 år på ett callcenter, det var helt ok första tiden, sen sa jag upp 50% och jobbade hemifrån för ett annat företag. I somras vart vi dock uppsagda därifrån plus att jag vart förflyttad på jobbet på callcentret till ett uppdrag där jag absolut inte ville sitta. Har bara haft ängest över att fundera över dagen jag ska tillbaka dit så det kändes riktigt bra att bara säga upp sig istället. Jag är beredd att hoppa på ngn kurs om det skulle bli kris i kassan :P

Nu kommer jag däremot satsa på att skriva, både för min egen del och då jag får in lite extrajobb från andra ställen. Nu några veckor framöver har jag till exempel fått i uppdrag att skriva MÅNGA texter till företaget där min man jobbar, så ja, så ser det ut :)