måndag 1 mars 2010

Jag är lite irriterad idag för ingenting verkar gå min väg. Det började med att jag skulle ha tränat med inte hann för jag var så stressad över att boka biljetter till tåget samt hotell/vandrarhem. K kan plötsligt inte följa med till Götet längre, vilket betyder att det finns en plats ledig som jag på något vänster inte lyckas fylla. Jävla skit. Satt i telefonen en lång stund med K vilket gjorde att jag inte hann boka varken tåg eller boende utan istället fick rusa till jobbet eftersom klockan var skitmycket. På jobbet var det fullt ös och nu har jag ont i ryggen och är skittrött i både huvud och kropp. Det har inte varit min dag idag.

Verkar som om det bara blir jag och J som åker trots allt. Har jag så få vänner eller? :( Ingen jag frågat har kunnat/velat. Trist. Fast jag och Jennie lär ju få trevligt iallafall! Det är inte frågan om det.

Imorgon ska jag träna. Jag måste det eftersom jag inte gjorde det idag. Sen ska jag nog till jobbet en sväng för det kommer en gubbe och säljer arbetskläder och jag måste köpa mig ett par likadana brallor som jag köpte förra gången han var där. Det är nästan de enda byxor jag använder och då kan det vara bra att ha ett extra par! Sen ska jag förmodligen följa med mor in till syrran i stan och spana in nya lyan.

5 kommentarer:

Titti sa...

Usch det är inge kul när det blir såna dagar !!!!

Jag kan pigga upp dig med att de packar dina ljusgrejer nu så det kanske inte tar sååå lång tid innan de dimper ner =)

kram Titti

sister mary sa...

Jaa, kom hit och skåda! Trots kartonger och omöblerat trivs jag redan som mörten i vänern! Verkligen en jackpot vi fick :D hoppas de sista tapeterna hinner upp innan ni kommer. Han skulle komma snart tror jag så det hinns nog med :)

Joh@nn@:s sa...

jasså...nej den har jag nog inte gjort....ja de känns bra...jag har inte bestämt mig än...kanske blir barn och ungdomvården eller nått sånnt ja vet inte

Anonym sa...

Önskar verkligen att jag kunde följa med er. Men ibland kan man ju inte styra över livet, hade jag inte flyttat idag, fått mina pengar som jag skulle från akassan och inte varit tvungen att lämna in nycklar och hyra i förväg live på fre så hade jag följt med, det vet du.
Hoppas ni får en underbar tur flickor! Önskar att det hade varit en annan vecka så att jag hade kunnat vara med.
Puss å ha det så kul!

Anonym sa...

Önskar verkligen att jag kunde följa med er. Men ibland kan man ju inte styra över livet, hade jag inte flyttat idag, fått mina pengar som jag skulle från akassan och inte varit tvungen att lämna in nycklar och hyra i förväg live på fre så hade jag följt med, det vet du.
Hoppas ni får en underbar tur flickor! Önskar att det hade varit en annan vecka så att jag hade kunnat vara med.
Puss å ha det så kul! /K