onsdag 10 mars 2010

Någon sovmorgon blev det inte iallafall. Jag har varit vaken sen 07.15. Kunde inte somna om så det var lika bra att kliva upp runt 8.00. Tänkte försöka få lite skolarbete gjort. Känns dock inte speciellt lockande just nu. Solen strålar från en klarblå himmel och det skulle vara skönt med en morgonpromenad. Och så skulle jag vilja gå iväg och träna. Ska förvisso iväg på vattengympa ikväll med A om hennes huvudvärk är borta, men det bör den ju vara idag!

Jag skulle även behöva städa eftersom förra veckans torsdagsstädning blev inställd på grund av min bortavistelse på annan ort, nämligen i Göteborg. Min kära sambo tyckte då att han inte behövde städa alls eftersom jag inte var hemma. Smart där. Väldigt smart. Nu är det dock verkligen dags eftersom det inte har blivit något alls städat sen senaste gången. Men ooorka!
Ska kika runt lite på diverse bloggar sen ska jag försöka sätta igång med pluggandet. Sista uppgiften. Vore otroligt skönt att bli klar med den och skicka in hela kursen för bedömning av min lärare innan jag börjar praktiken på hospitalet.

1 kommentarer:

Titti sa...

Idag kommer paketen !!!!!
De var i Örebro inatt och då brukar de komma till Grums runt 16 tiden =))))
Hämtar dem när Micke kommer hem . Då ska jag bara kontrollera att allt är med och lägga i påsar =)

Hör av mig sen !

Kram Titti