lördag 20 mars 2010

Igår terrade vi något som vi aldrig gjort förut, frittata. Det är en slags grönsaksomelett med potatis i. Skitgott faktiskt. I vår hade vi potatis, rödlök, vitlök, paprika och massor av timjan och rosmarin. Vi åt brieost, oliver, lufttorkad skinka, bladspenat och vitlöksbröd till. Det var kalasgott. Sedan fortsatte vi kalasandet med massor av lösgodis och Solsidan. Har ni mot förmodan missat det programmet så rekommenderar jag er att genast titta! Det är skitkul.

Nu är jag hemma på lite "rast." Har sovit en skvätt. Ska gå och göra mig redo för att återvända till jobbet igen. Börjar 17.00. Dryyyygt!


1 kommentarer:

K sa...

När börjar du nu igen...??? Den 23e? Vi ses nog ingenting denna veckan tyvärr, om jag inte kikar upp förstås! :D Yvonne är supersnäll och jätte, jätteduktig!! Har du fått namn o dag du skall börja tycker jag väl inte att du behöver ringa...? Om jag pratar med nån kollega kan jag kolla. :) Det brukar vara ordning o reda så du är säkert väntad. Kommer gå jättebra, jag lovar!!! Det ska bli KUL att ses, hur länge stannar du ( jag är så glömsk, så förlåt om jag frågat förr... ) Kram!