torsdag 18 mars 2010

Jag är förbannad! Jag hatar det där jävla Tradera och jävla datorer som inte fungerar som de ska. Jävla, helvetes förbannade skitfan! Y&/%#¤78)9!!&**

Har suttit i två timmar nu för att försöka få in resten av alla förbannade klädtrasor som jag tänkte försöka bli av med. Men sidfan hänger sig ju hela jävla tiden så jag har bara lyckats få in fyra nya, jävla annonser. Den senaste halvtimmen har jag hållit på med en enda annons. Nu gav jag upp! Skulle behöva en cigg nu för att lugna ner nerverna! Synd att jag inte röker.

Ska ta två minuter och chilla ner, för jag är på djävulskt dåligt humör. Det finns inte många saker som gör mig så förbannad som tekniska jävla skitprylar som inte funkar!

1 kommentarer:

Amantes K sa...

hej stumpan.. va heter du på tradera:) e ju där dagligen...hehe.. super kul å läsa din blogg som vanligt.. puss puss